بیش از 10 سال ما به شرکت ها کمک می کنیم تا به اهداف مالی و تجاری خود برسند. اونوم یک آژانس سئو محور مبتنی بر ارزش گذاری است.

آخرین خبرها
اطلاعات تماس
پرس هیدرولیک

پرس هیدرولیک 100 تن چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ کاربرد پرس هیدرولیک 100 تن چیست؟ با ما باشید تا در خصوص پرس هیدرولیک 100 تن توضیحاتی را به شما ارائه دهیم.

دستگاه پرس که در صنایع مختلف استفاده می شود، انواع گوناگونی دارد که یکی از انواع آن پرس هیدرولیکی است و پرس هیدرولیکی بر اساس قانون پاسکال کار می کند.

مچاله کن آهن و پرس خودرو فرسوده با پرس های هیدرولیک طراحی و ساخت ماشین سازی برادران صادقی

این نوع پرس به خودی خود از نظر وزن دارای انواع مختلفی است که انواع آن عبارتند از: ( برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پرس های هیدرولیک و قیچی ضایعات با کارشناسان ما در ارتباط باشید)

  • پرس 10 تنی

  • پرس 25 تنی

  • پرس 50 تنی

  • پرس 100 تنی

  • پرس 200 تنی

منظور از انواع این دستگاه های پرس از نظر وزن این است که هر یک از آنها بر اساس وزن ذکر شده قادر هستند که اجسام را مچاله و یا فشرده سازی کنند.

در این مطلب تهیه شده از سوی مجموعه ماشین سازی برادران صادقی میخواهیم پرس هیدرولیک 100 تن را مورد بررسی قرار دهیم.

 هیدرولیک 100 تن چیست و چه کاربردی دارد؟

پرس هیدرولیکی از نوع صد تن به گونه ای است که از آن برای فشرده سازی قطعات سخت 100 تنی استفاده می شود و بر اساس میزان وزن این دستگاه پرس از آن در راستای پرس و مچاله کردن آهن و قطعات صنعتی، بیرون آوردن قطعات و بلبرینگ استفاده می شود.

پرس هیدرولیک 100 تن دروازه ای در ایران:

پرس هیدرولیک توسط کشورهای مختلفی در جهان همانند: آمریکا و روسیه تولید می شوند اما لازم به ذکر است که خوشبختانه ایران نیز در گروه این سازندگان دستگاه پرس قرار دارد و امروزه در کشور شرکت هایی همچون مجموعه ماشین سازی برادران صادقی به عنوان تولید کننده این دستگاه شناخته می شوند که ماشین ها و دستگاه های ساخته شده توسط این مجموعه از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند.

پرس هیدرولیک 100 تن دروازه ای چیست؟

پرس های صد تنی دروازه ای در واقع به نوعی از پرس ها گفته می شود که دارای بدنه فلزی نسبتا باریکی هستند و از یک میز کار برخوردار هستند که جسم مورد نظر برای فشرده سازی بر روی آن قرار می گیرد و تیغه دیگر دستگاه با پایین آمدن عملیات فشرده سازی را انجام می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیچی ضایعات کلیک کنید

قیمت پرس هیدرولیک 100 تن چه قدر است؟

پرس هیدرولیک 100 تن یکی از گران قیمت ترین دستگاه ها است که برای تهیه آن باید هزینه زیادی بپردازید. به عبارت دیگر میتوان گفت که بعد از پرس هیدرولیک 200 تن گران قیمت ترین این دستگاه ها همان پرس 100 تنی خواهد بود.

به صورت کلی محدوده قیمت انواع این دستگاه ها از 12 میلیون الی 50 میلیون تومان متفاوت است که پرس هیدرولیک 100 تنی از قیمتی در حدود 40 میلیون برخوردار است اما باید توجه داشته باشید که مسائل مختلفی در هزینه آن موثر هستند و این مسائل از قبیل زیر شناخته می شوند:

برند دستگاه پرس هیدرولیکی و کشور سازنده آن:

از مهم ترین مسائلی که در هزینه دستگاه پرس باید به آن توجه کنید، برند دستگاه و کشور سازنده آن است. زیرا دستگاه هایی که توسط کشور آمریکا تولید می شوند و به عنوان یک کالای وارداتی به کشور راه پیدا می کنند قیمت و هزینه بیشتری را متحمل می شوند.

اما دستگاه هایی که درکشور تولید می شوند با وجود اینکه از کیفیت مناسبی برخوردار هستند اما هزینه کمتری خواهند داشت و مقرون به صرفه تر خواهند بود.

وزن دستگاه پرس هیدرولیکی:

دستگاه پرس هیدرولیک بر اساس وزن هزینه مختلفی دارد که هر چه قدر قدرت تحمل و ایجاد فشار بر روی وزن بالاتر را داشته باشد، قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند.

در مورد کارکرد پرس مچاله کن ضایعات چه میدانیم؟

نوع دستگاه پرس هیدرولیکی:

دستگاه پرس هیدرولیکی ممکن است که از نوع دستی، برقی و … باشد که هر یک از آنها از قیمت مخصوص به خود برخوردار هستند و این موضوع را نیز باید در هزینه آن موثر در نظر گرفت.

کلام پایانی:

پرس هیدرولیک 100 تن تنها برای صنایعی باید استفاده شود که در آنها به این نوع پرس نیاز است. در غیر این صورت نیازی به تهیه دستگاه پرس نخواهید داشت و میتوانید از انواع دیگر پرس هیدرولیک استفاده کنید.

در واقع هنگام خرید دستگاه پرس هیدرولیک باید به هدفی که از خرید آن دارید، توجه داشته باشید و بر اساس آن به تهیه دستگاه پرس بپردازید.

برای خرید پرس هیدرولیک 100 تن از مجموعه ماشین سازی برادران صادقی با ما در ارتباط باشید.

پرس هیدرولیک دروازه ای بیشتربخوانید

نویسنده

seokar seokar

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...