بیش از 10 سال ما به شرکت ها کمک می کنیم تا به اهداف مالی و تجاری خود برسند. اونوم یک آژانس سئو محور مبتنی بر ارزش گذاری است.

آخرین خبرها
اطلاعات تماس
ماشین سازی برادران صادقی

تولید، ساخت و فروش انواع پرس ایستاده ضایعات

ماشین سازی صادقی با سابقه درخشان در تولید انواع پرس های هیدرولیک گامی موثری در صنعت بازیافت فلزات زنگی برداشته است.

ساخت و تولید پرس های ایستاده 

طراحی و ساخت پرس ایستاده ضایعات جهت فشرده سازی انواع ضایعات مانند:

پرس ایستاده (ستونی )

کاربرد دارد. پرس های ضایعات هیدرولیک با توجه به کاربرد کلیدی که در کم حجم کردن انواع ضایعات ایفا می کند مورد اقبال عمومی قرار گرفته است باید توجه داشت یکی از عواملی که بسیار تاثیر گذار در انتخاب پرس ایستاده ضایعات مورد توجه قرار می گیرد اشغال کم فضا می باشد.

طراحی ساخت خرید و فروش پرس هیدرولیک ضایعات با مشاوره مستقیم کارشناسان ماشین سازی برداران صادقی و ارائه راهکارهای علمی در تهیه و راه اندازی پروژه های بازیافت می تواند کمک شایان توجهی در حفظ منابع مالی، انسانی و زمانی شما عزیزان باشد.

محصولات گروه ماشین سازی برادران صادقی با توجه به نیاز صنعت فولاد نسبت به راندمان بیشتر ذوب و بالا بردن فضای اشغال شده از کوره می باشد.به این صورت که اگر برای یک دهنه 90 سانتیمتری کوره، یک بسته مربعی را در نظر بگیریم فضای اشغال شده از کوره ذوب 63% می باشد، این در حالیست که اگر برای این فضا یک بسته 8 وجهی را در نظر بگیریم اقریبا 87% فضای کور را اشغال خواهد کرد.در واقع تغییر هندسه در این دستگاه ها باعث افزایش 24% فضای اشغالی کوره ذوب شده است که این خود یکی از وجوه تمایز  بین این دستگاه با نمونه های قبلی می باشد.

کاربرد های پرس هیدرولیک در ذوب فلزات،بازیافت فلزات فلزی،صنعت فولاد| ماشین سازی برادران صادقی

بهترین راه بازیافت ضایعات  فلزی، کم حجم کردن توسط پرس هیدرولیک  است . پس از فشرده سازی ضایعات فلزی توسط دستگاه پرس هیدرولیک برادران صادقی، می توان به راحتی به  کوره های ذوب  انتقال داد .

همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید...
0 +
مشاوره های انجام شده