بیش از 10 سال ما به شرکت ها کمک می کنیم تا به اهداف مالی و تجاری خود برسند. اونوم یک آژانس سئو محور مبتنی بر ارزش گذاری است.

آخرین خبرها
اطلاعات تماس
پرس هیدرولیک دروازه ای

در رابطه با پرس هیدرولیک دروازه ای چه می دانید؟ آیا میدانید این دستگاه چیست و چه کاربردی دارد؟ آیا از ویژگی های متفاوت این نوع پرس مطلع هستید؟ با ما در مجموعه ماشین سازی برادران صادقی همراه باشید تا در این خصوص اطلاعاتی به شما ارائه دهیم.

در صنایع مختلف موجود در کشور ما و یا سایر کشور های جهان از انواع مختلف دستگاه پرس استفاده می شود که یکی از انواع آن را میتوان پرس هیدرولیک دروازه ای نام برد.

پرس های صنعتی در حالت کلی عملکرد تقریبا مشابهی دارند و به منظور مشخصی مورد استفاده قرار می گیرند که اصلی ترین کاربرد آنها مچاله کردن و یا پرس کردن ضایعات آهنی و … است.

دستگاه پرس هیدرولیک دروازه ای ظاهری تقریبا شبیه به دروازده دارد که از این جهت نام آن را پرس دروازده ای گذاشته اند. این نوع پرس ها بدنه فلزی بسیار باریکی دارند که توسط کشور امریکا تولید می شوند.

انواع پرس هیدرولیک دروازه ای:

پرس های دروازه ای به صورت کلی از نظر نحوه عملکرد و میزان وزن قابل تحمل به دو دسته تقسیم می شوند که عبارتند از:

پرس هیدرولیک دستی، برقی و بادی سه نوع مختلف از این نوع پرس از نظر نحوه عملکرد هستند که در نوع دستی برای انجام عملیات پرس از نیروی انسانی کمک گرفته می شود در حالی که در نوع برقی از نیروی برق به منظور تحرک دستگاه استفاده می شود.

علاوه بر آن پرس های بادی هم قدرت مورد نیاز برای فعالیت خود را از طریق فشار باد به دست می اورد.

پرس هیدرولیک دروازه ای از نظر میزان وزنی که برای پرس کاری نیاز دارد، به انواع زیر تقسیم می شود:

  • پرس هیدرولیک 10 تنی

  • پرس 25 تن

  • پرس 50 تن

  • پرس 100 تن

  • پرس 200 تن

هر یک از انواع این نوع دستگاه هایی که در گروه پرس های دروازه ای قرار دارند، به میزان وزن مشخص شده برای انها قادر به انجام عملیات پرس هستند. بدین معنا که اگر در داخل دستگاه پرس هیدرولیکی 50 تن یک ماده، جسم و یا فلز 100 تنی قرار دهید، امکان پرس شدن آن به صورت کامل وجود نخواهد داشت.

کاربرد پرس هیدرولیک دروازه ای چیست؟

پرس کردن قطعات صنعتی مختلف اصلی ترین کاربرد پرس هیدرولیک محسوب می شود که البته هر نوع از این دستگاه پرس بر اساس قدرت پرسی که دارد قادر است تا قطعات صنعتی با وزن مورد نظر را پرس کند.

به همین دلیل کارخانه ها و یا مراکز صنعتی که این دستگاه را تهیه می کنند باید حتما میزان وزن موادی که قصد پرس کردن انها را دارند، در نظر بگیرند و سپس برای پرس کردن آنها توسط این دستگاه اقدام کنند.

قیمت پرس هیدرولیک دروازه ای:

قیمت دستگاه پرس از نوع دروازه ای هیدرولیک در هر یک از انواع آن که در بخش های فوق معرفی کردیم متفاوت است به این گونه که پرس های 10 تنی در مقایسه با سایر دستگاه های مشابه 200 تنی از هزینه کمتری برخوردار هستند.

به صورت کلی این نوع پرس ها را می توانید از 11 میلیون الی 40 میلیون تومان تهیه کنید که البته این موضوع را نیز مد نظر قرار دهید که قیمت دستگاه پرس همانند سایر تجهیزات و ماشین آلات صنعتی دائما در تغییر است و برای اینکه بتوانید از قیمت دقیق و به روز این دستگاه مطلع شوید لازم است تا با مجموعه صادقی درتماس باشید.

مساله دیگری که در این زمینه باید به آن اشاره کنیم، کشور سازنده پرس است زیرا اگر دستگاه پرس توسط ایران ساخته شده باشد، مسلما هزینه بسیار کمتری را خواهد داشت.

پس اگر به دنبال دستگاه پرس هیدرولیک با هزینه کمتر هستید که از خدمات پس از فروش نیز برخوردار باشد، به جای تهیه پرس های آمریکایی از پرس ایرانی استفاده کنید.

پرس هیدرولیک و مجموعه برادران صادقی:

مجموعه برادران صادقی از بزرگ ترین و بهترین تولید کنندگان این دستگاه محسوب می شود که میتوانید از آن برای خرید پرس هیدرولیک دروازه ای و انواع مختلف آن بهره ببرید.

این مجموعه علاوه بر پرس هیدرولیکی سایر انواع دستگاه پرس را نیز در اختیار هموطنان عزیز ما قرار داده است و به کمک آن میتوانید هر محصولی را نیاز دارید تهیه نمایید.

سخن پایانی:

با توجه به ویژگی های پرس هیدرولیک دروازه ای که برای شما مورد بررسی قرار دادیم، قادرید که  در بین انواع پرس ها گزینه بهتری را در نظر بگیرید و برای خرید آن به نحو بهتری اقدام کنید.

در اینچا بیشتر بخوانید: فروش دستگاه پرس ضایعات آهن

نویسنده

seokar seokar

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...