بیش از 10 سال ما به شرکت ها کمک می کنیم تا به اهداف مالی و تجاری خود برسند. اونوم یک آژانس سئو محور مبتنی بر ارزش گذاری است.

آخرین خبرها
اطلاعات تماس
بسیاری از مردم کشور ما می پندارند که خرید ماشین آلات صنعتی از سازندگان خارجی گزینه مناسب تری است و مزایای بیشتری برای آنها دارد در حالی که در این مورد خرید ماشین آلات از سازنده پرس هیدرولیک داخلی در کشور ما بسیار بهتر و پر مزیت تراست.

پرس هیدرولیک چیست و در چه اموری به کار می رود؟ سازنده پرس هیدرولیک در ایران چه نام دارد؟ کدام کشورها در جهان به عنوان سازنده پرس هیدرولیک شناخته می شوند؟

آیا مچاله کن آهن در ایران ساخته می شود؟

در جواب این سوال با افتخار  اعلام می کنیم ماشین سازی برادران صادقی با اتکا بر حدود 39 سال سابقه در تولید پرس های هیدرولیک موفق به کسب سهم زیادی از بازار ساخت و تولید پرس های هیدرولیک یا مچاله کن آهن شده است.

دستگاه پرس به صورت کلی به دستگاهی گفته می شود که برای فشرده سازی، پرس و یا مچاله کردن مواد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه پرس دارای انواع مختلفی است که یکی از انواع آن پرس هیدرولیکی است و این دستگاه نیز از انواع مختلفی برخوردار است.

در ماشین سازی برادران صادقی قصد داریم که به بررسی سازنده پرس هیدرولیک و موارد دیگر بپردازیم. پس اگر مایل به دریافت اطلاعات در این زمینه هستید، با ما همراه بمانید.

پرس هیدرولیک چیست و در چه اموری به کار می رود؟

پرس هیدرولیکی به دستگاهی گفته می شود که مطابق  با قانون پاسکال عملیات پرس را انجام می دهد و متشکل از بخش های مختلفی مانند: سیلندر بزرگ و کوچک است که در ماشین های هیدرولیکی دیگر نیز این بخش ها یافت می شوند.

پرس هیدرولیکی دارای انواع مختلفی است که هر یک از انواع آن بر اساس ویژگی هایی که دارد در صنایع مختلفی به کار می رود و در همه صنایع و کارخانه ها معمولا به نوعی از این دستگاه پرس برای پرس کردن و یا مچاله سازی مواد و متریال مختلف نیاز است.

انواع پرس هیدرولیک:

پرس هیدرولیکی از نظر نحوه عملکرد به گروه هایی از قبیل زیر تقسیم می شود:

  • پرس هیدرولیکی دستی
  • پرس هیدرولیکی برقی
  • پرس هیدرولیکی فشاری

همچنین پرس هیدرولیکی از نظر وزن نیز در دسته بندی های زیر شناخته می شود:

سازنده پرس هیدرولیک در ایران:

در ایران سازندگان بسیار قهاری در زمینه پرس هیدرولیک داریم که بهترین آنها در تهران و یا اصفهان فعالیت دارند. یکی از بهترین سازنده پرس هیدرولیک در ایران را میتوان مجموعه ماشین سازی برادران صادقی نام برد.

مجموعه برادران صادقی سالیان بسیار زیادی است که فعالیت خود را آغاز کرده است و از سال 1364 در ایران به تولید انواع دستگاه پرس می پردازد.  در واقع این مجموعه به عنوان بنیانگذار ماشین سازی در کشور شناخته می شود که نیاز صنایع کشور به این ماشین آلات را تامین کرده است.

بنابراین عزیزانی که قصد تهیه پرس هیدرولیکی را داشته باشند، قادرند تا از این مجموعه برای خرید پرس هیدرولیک اقدام کنند و انواع پرس مد نظر خود را از آن دریافت نمایند.

تمامی ماشین آلات تولید شده توسط برادران صادقی دارای خدمات پس از فروش و ضمانت هستند که این مسائل خیال خریداران را راحت می کند و به انها کمک می کند که شرایط خوبی داشته باشد.

اطلاعات در رابطه با مچاله کن آهن یا پرس هیدرولیک ساخت ماشین سازی برادران صادقی

سازنده پرس هیدرولیک در جهان:

در سراسر جهان کشورهای دیگری نیز در زمینه تولید پرس هیدرولیک فعالیت دارند و به عنوان سازنده پرس هیدرولیک شناخته می شوند. از معروف ترین کشورهای تولید کننده باید به آمریکا و روسیه اشاره داشت که دستگاه های با کیفیتی تولید می کنند.

اما توجه داشته باشید که پرس هیدرولیکی خارجی و تهیه آن در ایران گزینه مناسبی برای شما عزیزان نخواهد بود زیرا با وجود تولید کنندگان ایرانی همچون برادران صادقی، خرید دستگاه پرس هیدرولیک از مجموعه های خارجی باعث صرف هزینه بیشتری برای شما می شود و امکان دریافت خدمات پس از فروش را نیز برای شما هموطنان عزیز کم می کند.

مزایای خرید دستگاه پرس هیدرولیک از سازندگان ایرانی:

چنانچه دستگاه پرس هیدرولیکی را در انواع مختلف آن از سازندگان ایرانی خریداری کنید، از شرایط زیر بهره مند می شوید:

  • خرید ماشین آلات صنعتی مد نظر با کیفیت بسیار بالا
  • امکان خرید انواع ماشین آلات صنعتی
  • پرداخت هزینه بسیار مقرون به صرفه و مناسب
  • بهره بردن از خدمات پس از فروش
  • بهره بردن از ضمانت کالاها و ماشین آلات
  • امکان تعمیر کردن دستگاه ها توسط تکنسین های متخصص در کشور
  • نیاز به صرف هزینه بسیار مقرون به صرفه برای تعمیر و یا تعویض قطعات
  • محاسبه شدن هزینه دستگاه بر اساس واحد پولی رایج کشور
  • و….

سخن پایانی:

بسیاری از مردم کشور ما می پندارند که خرید ماشین آلات صنعتی از سازندگان خارجی گزینه مناسب تری است و مزایای بیشتری برای آنها دارد در حالی که در این مورد خرید ماشین آلات از سازنده پرس هیدرولیک داخلی در کشور ما بسیار بهتر و پر مزیت تراست. قابل ذکر است پرس های هیدرولیک یا مچاله کن آهن و ضایعات ساخت ماشین سازی مرشدی به جرات می توان ادعا کرد تمامی تولیدات این شرکت قابل رقابت با نمونه های خارجی می باشد. لطفا از مشاور رایگان متخصصین ما بهره مند شوید.

چنانچه بخش های مختلف وب سایت ماشین سازی برادران صادقی را بررسی کنید به این موضوع پی خواهید برد.

نویسنده

seokar seokar

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...