بیش از 10 سال ما به شرکت ها کمک می کنیم تا به اهداف مالی و تجاری خود برسند. اونوم یک آژانس سئو محور مبتنی بر ارزش گذاری است.

آخرین خبرها
اطلاعات تماس
بسیاری از مردم کشور ما می پندارند که خرید ماشین آلات صنعتی از سازندگان خارجی گزینه مناسب تری است و مزایای بیشتری برای آنها دارد در حالی که در این مورد خرید ماشین آلات از سازنده پرس هیدرولیک داخلی در کشور ما بسیار بهتر و پر مزیت تراست.


اطلاعات پرس هیدرولیک


اطلاعات قیچی ضایعات


مشاوره رایگان

آیا می دانید پرس خودرو فرسوده چیست؟ آیا می دانید از پرس خودرو فرسوده به چه منظوری استفاده می شود؟ با ما در مجموعه برادران صادقی تا پایان این مطلب همراه باشید تا در این خصوص به شما عزیزان توضیحاتی ارائه دهیم.
همان طور که میدانید خودرو ها در بسیاری از مواقع به دلیل بروز حادثه و تصادف دچار مشکل می شوند و عملکرد از آنها به صورت کلی از بین می رود. علاوه بر آن بسیاری از خودروها نیز به دلیل کهولت سن و مستهلک شدن از کار می افتند و از رده مصرف خارج می شوند.
در چنین شرایطی معمولا آنها را بازیافت می کنند تا به این شکل از هدر رفتن هزینه ها و منابع استفاده شده برای ساخت خودرو جلوگیری کنند.
در این راستا از ابزار ها و دستگاه های مختلفی استفاده می شود که یکی از مهم ترین آنها دستگاه پرس خودرو فرسوده است که در مجموعه برداران صادقی آن را تحت بررسی قرار خواهیم داد.

هدف از پرس خودرو فرسوده چیست؟

اصلی ترین هدف از پرس خودروهای فرسوده و از کار افتاده همان طور که در بخش های فوق اشاره شد، بازیافت فلزات به کار رفته در ساخت خودرو و جلوگیری از هدر رفتن هزینه ها و منابع طبیعی به کار رفته در آن است.
به عبارت دیگر با پرس کردن خودرو های فرسوده و مستهلک می توان درآمد زایی و اشتغال زایی کرد و منابع را مجددا به کار گرفت.

دستگاه پرس خودرو فرسوده چیست و چگونه عمل می کند؟

دستگاه پرس خودرو یک دستگاه بسیار بزرگ و غول آسا است که از قدرت و توان بسیار زیادی برخوردار است به گونه ای که میتواند خودرو ها را مچاله و پرس کند. زمانی که خودروی مستهلک مورد نظر در این دستگاه قرار داده می شود، باید دستگاه را روشن کرد تا عملیات پرس خودرو آغاز شد.
سپس دستگاه خودروی مورد نظر را با بازوهای قدرتمند خود مچاله می کند و عملیات پرس خودرو پایان می یابد.

انواع دستگاه پرس خودرو فرسوده:

دستگاه پرس خودرو به صورت کلی با انواع مختلفی ساخته می شود که انواع مختلف آن قابلیت پرس کردن فلزات با تناژ های مختلف را دارند. اما در حالت کلی می توان این دستگاه را به دو دسته از قبیل زیر تقسیم کرد:
دستگاه پرس ضایعات بیشتر بخوانید

دستگاه پرس خودرو دستی:

دستگاه های دستی مربوط به پرس خودرو به این شکل هستند که باید به صورت دستی فعال سازی دستگاه و یا قطع عملکرد آن را انجام داد که این دستگاه ها قدیمی تر هستند و برای کار کردن با آنها به دقت بیشتری نیاز است.

دستگاه پرس خودرو کنترل از راه دور:

دستگاه های کنترل از راه دور از شرایط بهتری برخوردار هستند زیرا برای روشن و یا خاموش کردن دستگاه می توان آن را از راه دور و با فاصله زیاد کنترل کرد و نیازی نیست که اپراتور حتما برای فعال سازی آن به دستگاه نزدیک شود. این دستگاه ها جدید تر هستند و از شرایط ایده آل تری برخوردارند.

نکات ایمنی در حین کار کردن با دستگاه پرس خودرو فرسوده:

افرادی که به عنوان اپراتور با این دستگاه ها کار می کنند و به عملکرد دستگاه نظارت دارند، باید نکات ایمنی بسیار زیادی را رعایت کنند تا از بروز حادثه جلوگیری به عمل آید. این نکات از قبیل زیر هستند:

  • در حین کار کردن با دستگاه پرس باید به میزان کافی از آن فاصله داشت تا تکه های آهن در حین پرس شدن بر روی افراد نیفتد.
  • زمانی که دستگاه روشن می شد و شروع به کار می کند، نباید افراد به قسمت های پرس دستگاه نزدیک شوند زیرا ممکن است که آنها به داخل دستگاه کشیده شوند.
  • زمانی که دستگاه را برای پرس کردن خودرو روشن می کنید، باید مطمئن شوید که افراد دیگر در اطراف دستگاه نباشند.
  • خودروهایی که قصد دارید به کمک این دستگاه پرس کنید را بررسی کنید و انها را از اشیای اضافی که مهم هستند خالی نمایید. زیرا پس از پرس شدن خودرو هیچ چیزی از آن سالم خارج نمی شود.

در صورتی که اپراتور این دستگاه هستید، حتما به این مسائل توجه داشته باشید و آن ها را جدی بگیرید.
کلام پایانی:
پرس خودرو فرسوده را در مجموعه ماشین برادران صادقی برای شما عزیزان تحت بررسی قرار دادیم. در صورتی که مایل به دریافت اطلاعات بیشتری در این زمینه هستید، پیشنهاد می کنیم که از سایر مقالات درج شده در این وب سایت استفاده کنید.
با دستگاه قیچی ضایعات بیشتر اشنا شوید

نویسنده

master

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...