بیش از 10 سال ما به شرکت ها کمک می کنیم تا به اهداف مالی و تجاری خود برسند. اونوم یک آژانس سئو محور مبتنی بر ارزش گذاری است.

آخرین خبرها
اطلاعات تماس
دستگاه پرس ماشین قراضه

در رابطه با دستگاه پرس ماشین قراضه چه می دانید؟ آیا می دانید هدف از پرس کردن ماشین قراضه چیست؟ در مجموعه برادران صادقی با ما تا انتهای این مطلب همراه بمانید تا این موضوع را برای شما مورد بررسی قرار دهیم.

بسیاری از ماشین ها و یا خودروهای سواری به دلیل بروز تصادفات شدید و یا از رده خارج شدن مدل آنها قابل استفاده نیستند و عملکرد خود را از دست می دهند. در چنین شرایطی عملیات پرس ماشین انجام می شود که اصطلاحا به این کار پرس ماشین قراضه می گویند.

در واقع با پرس ماشین قراضه امکان بازیافت قطعات آهنی به کار رفته در ساخت ماشین وجود دارد و می توان از اجزای به جای مانده این ماشین ها و ضایعات آنها مجددا استفاده شود.

برای انجام این کار از دستگاه مخصوصی استفاده می شود که آن را دستگاه پرس ماشین قراضه می نامند.

جهت خرید دستگاه پرس کلیک کنید.

دستگاه پرس ماشین قراضه چیست؟

دستگاه پرس ماشین در واقع دستگاه بسیار بزرگی است که ضایعات به جای مانده از ماشین را در داخل آن قرار میدهند و یا بدنه کامل ماشین را در داخل آن می گذارند تا عملیات پرس انجام شود.

زمانی که ماشین در داخل دستگاه قرار داده می شود، اهرم های دستگاه مانند یک اژدها ماشین را در خود فرو می برند و پس از انجام شدن عملیات تنها ضایعات ماشین به شکل کاملا مچاله شده به صورت یک سطل آهنی از دستگاه خارج می شود.

دستگاه پرس ماشین قراضه توسط کدام کشور تولید می شود؟

دستگاه پرس از سوی کشور های مختلفی تولید می شود اما خوشبختانه کشور ما نیز در گروه تولید کننده این دستگاه قرار دارد و توسط شرکت های مختلفی برای ساخت آن اقدام می شود.

نمونه های تولید شده از دستگاه پرس ضایعات در داخل کشور ما به قدری مناسب و کاربردی هستند که با نمونه های خارجی برابری می کنند.

با این وجود با خرید دستگاه پرس از شرکت های داخلی می توانید به خوبی از خدمات پس از فروش و یا تعویض قطعات دستگاه در صورت نیاز بهره ببرید و با پرداخت هزینه بسیار مناسب این امور را انجام دهید.

ماشین سازی برادران صادقی

یکی از بهترین تولید کنندگان دستگاه پرس ماشین در کشور ما، شرکت برادران صادقی است که در این شرکت انواع دستگاه های پرس هیدرولیک ضایعات را می توانید خریداری کنید.

در واقع مجموعه حرفه ای برادران صادقی بنیانگذار ماشین سازی در کشور ما است که از سال 1364 فعالیت خود را آغاز کرده است و به تولید و ساخت انواع دستگاه های پرس می پردازد.

در صورت تمایل برای خرید دستگاه پرس ماشین قراضه می توانید با پرسنل این مجموعه از طریق تلفن های تماس در ارتباط باشید.

نکات ایمنی در رابطه با دستگاه پرس ماشین قراضه:

کسانی که با این دستگاه سر وکار دارند و به عنوان اپراتور آن عملیات پرس را انجام می دهند باید نکات ایمنی را به دقت رعایت کنند تا مشکل و یا حادثه ای ایجاد نشود. این نکات از قبیل زیر هستند:

  • چک کردن وضعیت دستگاه پیش از روشن کردن آن
  • رعایت فاصله مناسب با دستگاه در حین عملیات زیرا ممکن است که در حین عملیات قطعات آهنی از آن بیرون بریزد.
  • عدم نزدیک شدن به دستگاه در مواقعی که دستگاه پرس در حال انجام عملیات است
  • پرهیز از شوخی کردن در نزدیکی دستگاه پرس
  • پرهیز از دست بردن در داخل دستگاه
  • و…

دستگاه پرس ماشین قراضه در کجا استفاده می شود؟

از این دستگاه با اهداف مختلفی در مراکز مختلف استفاده می شود اما شرکت ها و کارخانه های بازیافت فلزات اصلی ترین نهاد هایی هستند که به این دستگاه نیاز دارند. زیرا با پرس خودرو فرسوده می توانند از ضایعات به جای مانده از آنها مجددا در امور مختلف استفاده کنند.

کسانی که دارای خودروهای فرسوده باشند می توانند در مواقعی خاص خودروی خود را به این کارخانه ها بفروشند.

کلام پایانی

دستگاه پرس ماشین قراضه را برای شما مورد بررسی قرار دادیم تا بدانید که کشور ما در زمینه تولید این دستگاه ها فعالیت دارد و بهترین انواع آن را تولید می کند. برای جلوگیری از بروز حادثه و یا مشکل حتما به مسائل ذکر شده توجه داشته باشید و آنها را رعایت کنید.

در نهایت باید این مساله را یادآوری کنیم که مجموعه برادران صادقی علاوه بر این دستگاه انواع دیگری از دستگاه ها را نیز تولید می کند.

نویسنده

seokar seokar

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...