بیش از 10 سال ما به شرکت ها کمک می کنیم تا به اهداف مالی و تجاری خود برسند. اونوم یک آژانس سئو محور مبتنی بر ارزش گذاری است.

آخرین خبرها
اطلاعات تماس
دستگاه پرس آهن

دستگاه پرس آهن چیست؟ دستگاه پرس آهن به چه منظوری مورد استفاده قرار می گیرد؟ در مجموعه برادران صادقی قصد داریم که به بررسی این موضوع بپردازیم. پس برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

همان طور که می دانید آهن یک منبع طبیعی است که آن را از طبیعت به دست می آورند و برای اهداف مختلف از آن استفاده می کنند. منابع طبیعی نیز پایان پذیر هستند و علاوه بر آن برای تهیه آنها باید هزینه بسیار زیادی را در نظر گرفت.

به همین دلیل بر اساس اهمیت منابع آهن در کشور ما و سایر کشور های جهان، آهن آلات به کار رفته در صنایع را که دیگر قابل استفاده نیستند، بازیافت می کنند تا از آنها به صورت مجدد بتوان استفاده کرد.

دستگاه پرس آهن از جمله دستگاه ها و یا ابزارهایی است که به این منظور استفاده می شود و به کمک آن می توان آهن و ضایعات آن را برای استفاده مجدد آماده سازی کرد.

دستگاه پرس آهن چگونه عمل می کند؟

دستگاه پرس آهن در واقع دستگاه غول پیکری است که در انواع مختلفی ساخته می شود و مورد استفاده قرار می گیرد. زمانی که آهن در داخل این دستگاه قرار داده می شود و عملیات پرس آغاز می گردد، آهن های وارد شده به داخل دستگاه به صورت مچاله و یا پرس شده از داخل آن خارج می شوند.

لازم به ذکر است که پیش از این عملیات ابتدا آهن وارد شده به داخل دستگاه توسط آن ابتدا به ابعاد یکنواخت تبدیل می شوند و پس از آن فشرده سازی آهن انجام می شود.

انواع ماشین پرس آهن چیست؟

همان طور که اشاره کردیم این دستگاه انواع مختلفی دارد که از نظر نحوه عملکرد دستگاه آن را به دو نوع از قبیل زیر تقسیم می کنند:

دستگاه پرس دستی:

دستگاه پرس دستی به این شکل است که در آن روشن و خاموش کردن دستگاه و یا سایر عملیات آن به شکل دستی انجام می شود. اپراتور باید برنامه عملکرد دستگاه را به شکل مداوم برای او تعیین کند.

دستگاه پرس اتوماتیک:

دستگاه های اتوماتیک معمولا به کنترل از راه دور مجهز هستند و برای آغاز و یا پایان عمکرد انها نیازی به دخالت اپراتور نیست بلکه فقط کافی است تا به دستگاه برنامه عملکرد آن را بدهید تا از ابتدا تا پایان تمامی امور به شکل خودکار توسط دستگاه انجام شود.

دستگاه های پرس اتوماتیک در مقایسه با دستگاه های دستی از شرایط بهتری برخوردارند و میزان ایمنی در آنها بالاتر است.

با دستگاه پرس ضایعات فولاد بیشتر آشنا شوید.

مزایای ماشین پرس آهن چیست؟

دستگاه پرس آهن از مزیت های زیادی برخوردار است اما مهم ترین مزیت آن را می توان این مساله در نظر گرفت که عیب یابی این دستگاه ها به صورت خودکار انجام می شود و از راه دور قابل انجام است.

در صورت بروز مشکل در دستگاه سیستم خودکار شروع به عیب یابی می کند و در مدت زمان 2 دقیقه مشکل را برطرف می سازد.

از دیگر مزایای آن نیز می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • ضد سایش بودن بدنه دستگاه

  • نیاز به صرف هزینه بسیار مقرون به صرفه برای تعمیر و یا تعویض قطعات آن

  • نیاز به پرداخت هزینه مقرون به صرفه برای خرید این دستگاه در مقایسه با انواع خارجی

  • عملکرد بسیار مناسب

  • و…

دستگاه پرس آهن و ماشین سازی برادران صادقی

در داخل کشور ما شرکت های مختلفی به تولید ماشین آلات پرس می پردازند اما مجموعه برادران صادقی یکی از قدیمی ترین شرکت ها در این زمینه و در کشور ما است که در حقیقت بنیانگذار تولید ماشین آلات پرس در کشور است و از سال 1364 فعالیت خود را در کشور آغاز کرده است.

ماشین آلات تولید شده توسط این مجموعه با انواع خارجی برابری می کنند و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند که با تولید آنها کشور ما از واردات این دستگاه ها بی نیاز شده است.

با این وجود سازمان ها و کارخانه هایی که به این دستگاه نیاز داشته باشند، میتوانند از طریق ماشین سازی برادران صادقی برای خرید آن اقدام کنند.

کلام پایانی

دستگاه پرس آهن را برای شما عزیزان تحت بررسی قرار دادیم تا با عملکرد این دستگاه آشنا شوید و بدانید که برادران صادقی از بهترین شرکت ها در این زمینه است. در صورتی که به عنوان اپراتور با انواع دستگاه پرس سر وکار دارید، حتما رعایت نکات ایمنی را جدی بگیرید و آنها را رعایت کنید تا دچار حادثه و بروز مشکل نشوید.

جهت خرید و اطلاع از قیمت دستگاه پرس کلیک کنید.

نویسنده

seokar seokar

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...